Планування обраних проектів Замовника

UA » Промислове впровадження СУП » Впровадження КСУП » Планування обраних проектів Замовника

Планування пілотних проектів

З числа основних факторів, що визначають успішне впровадження корпоративної системи управління проектами, слід виділити наступні:

- вміння і навички фахівців Замовника правильно відображати специфіку своїх проектів в комп'ютерних моделях;
- якісний дизайн, програмування і налаштування інформаційної системи управління проектами під специфіку бізнесу і корпоративної культури Замовника;
- працездатна корпоративна методологія управління проектами Замовника.
Етап планування обраних (пілотних) проектів дозволяє передати навички професійного планування керівникам проектів Замовника і підготувати вірні динамічні моделі пілотних проектів до запуску на виконання. Планування пілотних проектів дозволяє нашим консультантам вивчити особливості бізнесу Замовника, розробити детальні функціональні вимоги до інформаційної системи управління проектами, а також методологічні процедури, складові корпоративного Регламенту управління проектами.

Пілотні проекти вибирає Замовник з числа власних обсягів робіт, як правило, вимагають координації великої кількості внутрішніх підрозділів, співробітників і зовнішніх субпідрядників, партнерів. Вірними кандидатами на роль пілотних є:

  • проекти, що становлять основний бізнес компанії Замовника і приносять значну частину обороту (для проектно-орієнтованих компаній);
  • проекти великих модернізацій, розширень, оптимізацій бізнесу (внутрішні проекти великих підприємств і організацій);
  • проблемні проекти, які виконуються в компанії Замовника зі зривами термінів і / або з перевищенням бюджету.

Організація робіт

Після проведення необхідних тренінгів керівники проектів Замовника, спільно з нашими фахівцями, приступають до планування пілотних проектів. Етап включає наступні роботи:

  • Складання життєвого циклу проекту, визначення сумарних задач верхнього рівня (пакетів робіт).
  • Деталізація пакетів робіт до необхідного рівня.
  • Визначення ступеня деталізації виходячи із специфіки робіт, вимог контролю та звітності на етапі виконання. Визначення взаємозв'язків задач, побудова динамічної моделі проекту.
  • Планування і призначення ресурсів.
  • Формування резервів проекту, планування ризиків.

Роботи з аналізу специфіки бізнесу і корпоративної культури Замовника, необхідні для етапів дизайну КІСУП і розробки корпоративного Регламенту (виконуються фахівцями Проджект Менеджмент Профі):

  • аналіз особливостей фактичного обліку виконаних робіт;
  • аналіз планування і фінансового обліку субпідрядних робіт;
  • аналіз і погодження розбіжностей між вимогами до дизайну корпоративної інформаційної системи управління проектами;
  • аналіз і узгодження положень корпоративного Регламенту управління проектами.

Досягаються Результати

  1. Пілотні проекти підготовлені і запущені на виконання.
  2. Керівники проектів Замовника отримали навички планування власних проектів в інструментах інформаційної системи (зокрема MS Project ).
  3. Створені шаблони типових робіт.
  4. Зібрані дані і підготовлені попередні функціональні моделі інформаційної системи управління проектами.