Планування обраних проектів Замовника
Планування пілотних проектів
З числа основних факторів, що визначають успішне впровадження корпоративної системи управління проектами, слід виділити наступні:
- вміння і навички фахівців Замовника правильно відображати специфіку своїх проектів в комп'ютерних моделях;
- якісний дизайн, програмування і налаштування інформаційної системи управління проектами під специфіку бізнесу і корпоративної культури Замовника;
- працездатна корпоративна методологія управління проектами Замовника.
Етап планування обраних (пілотних) проектів дозволяє передати навички професійного планування керівникам проектів Замовника і підготувати вірні динамічні моделі пілотних проектів до запуску на виконання. Планування пілотних проектів дозволяє нашим консультантам вивчити особливості бізнесу Замовника, розробити детальні функціональні вимоги до інформаційної системи управління проектами, а також методологічні процедури, складові корпоративного Регламенту управління проектами.
Пілотні проекти вибирає Замовник з числа власних обсягів робіт, як правило, вимагають координації великої кількості внутрішніх підрозділів, співробітників і зовнішніх субпідрядників, партнерів. Вірними кандидатами на роль пілотних є:
- проекти, що становлять основний бізнес компанії Замовника і приносять значну частину обороту (для проектно-орієнтованих компаній);
- проекти великих модернізацій, розширень, оптимізацій бізнесу (внутрішні проекти великих підприємств і організацій);
- проблемні проекти, які виконуються в компанії Замовника зі зривами термінів і / або з перевищенням бюджету.
Організація робіт
Після проведення необхідних тренінгів керівники проектів Замовника, спільно з нашими фахівцями, приступають до планування пілотних проектів. Етап включає наступні роботи:
- Складання життєвого циклу проекту, визначення сумарних задач верхнього рівня (пакетів робіт).
- Деталізація пакетів робіт до необхідного рівня.
- Визначення ступеня деталізації виходячи із специфіки робіт, вимог контролю та звітності на етапі виконання. Визначення взаємозв'язків задач, побудова динамічної моделі проекту.
- Планування і призначення ресурсів.
- Формування резервів проекту, планування ризиків.
Роботи з аналізу специфіки бізнесу і корпоративної культури Замовника, необхідні для етапів дизайну КІСУП і розробки корпоративного Регламенту (виконуються фахівцями Проджект Менеджмент Профі):
- аналіз особливостей фактичного обліку виконаних робіт;
- аналіз планування і фінансового обліку субпідрядних робіт;
- аналіз і погодження розбіжностей між вимогами до дизайну корпоративної інформаційної системи управління проектами;
- аналіз і узгодження положень корпоративного Регламенту управління проектами.
Досягаються Результати
- Пілотні проекти підготовлені і запущені на виконання.
- Керівники проектів Замовника отримали навички планування власних проектів в інструментах інформаційної системи (зокрема MS Project ).
- Створені шаблони типових робіт.
- Зібрані дані і підготовлені попередні функціональні моделі інформаційної системи управління проектами.